5.0
gebaseerd op 131 reviews

vriendelijk meisje, super mooie nagels gezet, heeft precies gehad wat ik heb gevraagd. dit word me vaste nail tech! 💕

Celeste - meer dan 3 jaar geleden

Nagels zijn super gezet, ze neemt echt de tijd voor je en gaat net zo lang door tot je helemaal tevreden bent!

Melissa - meer dan 3 jaar geleden

Nagels zijn super mooi gezet’

Rosalie - meer dan 3 jaar geleden

Heel gezellig en goed gezet

Isa - bijna 4 jaar geleden

Super vriendelijk, altijd gezellig kletsen. Nagels zien er altijd goed uit. Ga tevreden altijd weg.. echt een aanrader ☺️

Christel - bijna 4 jaar geleden

Hele leuke, lieve spontane meid. Neemt ruim de tijd voor je voor een mooi eindresultaat van je nagels, super blij met het eindresultaat en ik kom zeker terug!

Loena - bijna 4 jaar geleden

Echt een aanrader als je van gezellige gesprekken houdt. Ik ga elke x de deur uit met prachtige nagels!

Bo - bijna 4 jaar geleden

Heb weer echt super mooie nagels gekregen!❤️

Julia - bijna 4 jaar geleden

Lieve, spontane meid. Veel oog om iets moois te maken van je nagels

Bo - bijna 4 jaar geleden
Jenna - bijna 4 jaar geleden