Altijd tevreden ❤️
Charissa
-
ongeveer een maand geleden
Mijn eerste keer in een nagelstudio. Erg blij met het resultaat! En wat een leuke meid, vriendelijk en oprecht. Zeker een aanrader!
Carola
-
2 maanden geleden
Altijd enorm blij met mijn nagels, Zelfs met mij in de paardensport dag in dag uit. Super lieve meid en altijd optijd! 🥰
Noemi
-
3 maanden geleden
Top! Een jaar opzoek geweest naar een nieuwe nagelstyliste en ik ben echt super tevreden!!
Angelina
-
3 maanden geleden
Nagels & wenkbrauwen weer een fijne behandeling gehad. Altijd goed 😊
Charissa
-
4 maanden geleden
Ik ben erg blij met mijn nagels 🥰
Heel professioneel en super aardig.
Heel graag tot de volgende keer
Esmée
-
4 maanden geleden
Altijd weer tevreden & wat een mooie nieuwe salon ! 💕
Charissa
-
6 maanden geleden
Zo blij weer met m’n nagels! 💕
Charissa
-
7 maanden geleden
Altijd tevreden, jaren ben ik trouw klant.
Lucie
-
8 maanden geleden
Super Professionele...
Die nagels Erg mooi geworden..
Sabrina Super aardige....
Michal
-
8 maanden geleden