5.0
gebaseerd op 131 reviews

Altijd tevreden ❤️

Charissa - ongeveer een maand geleden

Mijn eerste keer in een nagelstudio. Erg blij met het resultaat! En wat een leuke meid, vriendelijk en oprecht. Zeker een aanrader!

Carola - 2 maanden geleden

Altijd enorm blij met mijn nagels, Zelfs met mij in de paardensport dag in dag uit. Super lieve meid en altijd optijd! 🥰

Noemi - 3 maanden geleden

Top! Een jaar opzoek geweest naar een nieuwe nagelstyliste en ik ben echt super tevreden!!

Angelina - 3 maanden geleden

Nagels & wenkbrauwen weer een fijne behandeling gehad. Altijd goed 😊

Charissa - 4 maanden geleden

Ik ben erg blij met mijn nagels 🥰
Heel professioneel en super aardig.
Heel graag tot de volgende keer

Esmée - 4 maanden geleden

Altijd weer tevreden & wat een mooie nieuwe salon ! 💕

Charissa - 6 maanden geleden

Zo blij weer met m’n nagels! 💕

Charissa - 7 maanden geleden

Altijd tevreden, jaren ben ik trouw klant.

Lucie - 8 maanden geleden

Super Professionele...
Die nagels Erg mooi geworden..
Sabrina Super aardige....

Michal - 8 maanden geleden