Deskundig en altijd gezellig bij Sabrina ✨
Chantal
-
meer dan een jaar geleden
Weer heel blij met me nagels ik gaf een paar disigns wat ik leuk vond en heb gezegd maak er maar wat moois van en dat is zeker gelukt ♥️
veronique
-
meer dan een jaar geleden
Hele mooie set geworden. Heel blij mee
Sanne-Meis
-
meer dan een jaar geleden
Me nagels zijn opnieuw weer prachtig!! 😍
Nicky
-
meer dan een jaar geleden
Ze heeft weer prachtig werk gedaan. Super lieve meid🥰
Jenna
-
meer dan een jaar geleden
Sabrine maakt mij elke keer weer blij met de meest fantastische nail art en de gezelligheid! Aanrader ! ❤️
Zaklin
-
meer dan een jaar geleden
Ze is super lief en heel gezellig leuke sfeer in de salon
veronique
-
meer dan een jaar geleden
Mooie salon en goede resultaten
Veel Mooie kleuren
Gezellige sfeer
Linda
-
meer dan een jaar geleden
Blij Blij Blij... En van harte gefeliciteerd lieverd,met je mooie winkeltje. 🩷🩷🩷
Groetjes Daniëlle
Danielle
-
meer dan een jaar geleden
Topper
April
-
meer dan een jaar geleden