Echt een toppers ! Raad er iedereen aan !
Bibi
-
meer dan een jaar geleden
Altijd gezellig.
Jolanda
-
meer dan een jaar geleden
Sabrina is professioneel, gezellig.
Ben er blij mee💅🏻😃👌
Chantal
-
meer dan een jaar geleden
Onwijs leuke meid! Super mooie resultaten, voor ieder wat wils door de veel keuzes.
Bo
-
meer dan een jaar geleden
Leuke spontane dame! Heeft passie voor haar werk.
April
-
meer dan een jaar geleden
Ik ben echt mega blij met me nagels! Sabrine werkt snel en netjes en luistert echt naar je wensen. Ze is top! Bedankt voor me prachtige nagels!
Lisa
-
bijna 2 jaar geleden
Heel blij met mijn nagels het was super gezellig en helpt mij goed met een nagel keuze tot de volgende keer !
Jaimie
-
bijna 2 jaar geleden
Professioneel, ervaren nagelstyliste. Heel blij je gevonden te hebben.
Kelly
-
bijna 2 jaar geleden
Supergezellig en prachtige nagels🤩
Zeer kundig 👍🏻
Chantal
-
bijna 2 jaar geleden
Leuke professionele meid, heel blij altijd met d’r en als er iets is maakt ze altijd tijd voor me
Kimberley
-
bijna 2 jaar geleden