5.0
gebaseerd op 131 reviews

Echt een toppers ! Raad er iedereen aan !

Bibi - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig.

Jolanda - meer dan een jaar geleden

Sabrina is professioneel, gezellig.
Ben er blij mee💅🏻😃👌

Chantal - meer dan een jaar geleden

Onwijs leuke meid! Super mooie resultaten, voor ieder wat wils door de veel keuzes.

Bo - meer dan een jaar geleden

Leuke spontane dame! Heeft passie voor haar werk.

April - meer dan een jaar geleden

Ik ben echt mega blij met me nagels! Sabrine werkt snel en netjes en luistert echt naar je wensen. Ze is top! Bedankt voor me prachtige nagels!

Lisa - bijna 2 jaar geleden

Heel blij met mijn nagels het was super gezellig en helpt mij goed met een nagel keuze tot de volgende keer !

Jaimie - bijna 2 jaar geleden

Professioneel, ervaren nagelstyliste. Heel blij je gevonden te hebben.

Kelly - bijna 2 jaar geleden

Supergezellig en prachtige nagels🤩
Zeer kundig 👍🏻

Chantal - bijna 2 jaar geleden

Leuke professionele meid, heel blij altijd met d’r en als er iets is maakt ze altijd tijd voor me

Kimberley - bijna 2 jaar geleden