5.0
gebaseerd op 131 reviews

Ze is en werkt heel chill en mooi resultaat!

Janine - ongeveer 2 jaar geleden

Super fijne salon en lieve meid om mee te praten tijdens het zetten. Kom hier standaard en kom altijd blij de deur uit met m’n nieuwe set ☺️☺️

Noëlle - ongeveer 2 jaar geleden

Ik wil zeggen dat het een topper is en dat ze er een nieuwe klant bij heb🥰🥰🥰🥰

Priscilla - ongeveer 2 jaar geleden

Hele gezellige meid, erg gezellig. Vanuit Ermelo goed te bereiken!

Bente - ongeveer 2 jaar geleden

Leuke meid! Heel veel ervaring en dat is te zien ook in het resultaat!

Kimberley - ongeveer 2 jaar geleden

1ste keer bij deze dame geweest en wat was ze fantastisch super blij met het resultaat en ik kom zeker terug dankjewel ❤️❤️❤️

Rianne - ongeveer 2 jaar geleden

Super te vrede! Een uur gereden en zeker de moeite waard:). Hele lieve meid en denkt mee in de design🥰

Ashley - ongeveer 2 jaar geleden

Bekwam, gezellig en denk altijd mee wat het beste is voor mijn nagels💞

Alina - ongeveer 2 jaar geleden

Ben super blij met mijn nagels!!
Echt heel lieff geholpen enzo!!
Kom zeker vaker terug!!

Lianne - ongeveer 2 jaar geleden

Het was erg gezellig, lekker gekletst en mooi werk geleverd

Janine - ongeveer 2 jaar geleden