5.0
gebaseerd op 131 reviews

Sabrine is een topper.
Denkt goed met je mee en is heel professioneel.
Elke keer weer helemaal blij met mijn nagels!!

Iris - ongeveer een jaar geleden

Erg professionele.
Mooie resultat.
Top locatie.
Ben erg blij met mijn nagels .
Perfect .

Michal - ongeveer een jaar geleden

Weer helemaal tevreden, en je luchtjes van SNIV,, zijn geweldig, voor ieder een juiste geur! Live it.

Groetjes Daniëlle

Danielle - ongeveer een jaar geleden

Zo genoten! Dankjewel

Jenna - ongeveer een jaar geleden

Helemaal blij met mijn nagels! Sabrine is professioneel, gezellig en snel.

Yentl - ongeveer een jaar geleden

Super mooie nagels 🥰

Priscilla - meer dan een jaar geleden

Super fijne behandeling! Was weer gezellig :)

Samantha - meer dan een jaar geleden

Super service, gezellig meid, prachtig kleuren nagellakken. Voor mij helemaal top!

Lucie - meer dan een jaar geleden

Heb Biab veel keus uit kleuren en anders kan je ook nog kiezen uit een kleur gellak, Nagels worden mooi gezet/gelakt en blijft lang zitten. Sabrine is vriendelijk en gezellig dus altijd leuk om heen te gaan.

Sylvia - meer dan een jaar geleden

Zeker een aanrader ze heb me nagels weer super gedaan zo blij mee

Priscilla - meer dan een jaar geleden