5.0
gebaseerd op 131 reviews

Mijn nagels hebben er nog nooit zo goed uitgezien! Wat een top service. Lieve meid ook. Ik heb de volgende afspraak al staan! Zeker een aanrader

Quinty - 9 maanden geleden

Sabrine is lief en gezellig, maar ook heel professioneel. Bij haar is het écht belangrijk dat de klant tevreden is, dat merk je aan alles.

Jessica - 9 maanden geleden

Beste salon in Gooi en omstreken ❤️

Charissa - 9 maanden geleden

Sabrine is zeer professioneel en altijd gezellig!
Altijd blij en tevreden als ik ben geweest 🤩💅

Chantal - 9 maanden geleden

Na lang twijfelen een keer wat anders proberen. En wederom geweldig geholpen!

Charissa - 11 maanden geleden

Erg fijne salon! Sabrine is een super lieve meid en ik ben erg blij met mijn mooie nagels!

Britt - 12 maanden geleden

Geweldige set gekregen! Nog nooit zulke mooie nagels gehad, dankjewel he!!

Samantha - 12 maanden geleden

Super leuke meid, mooie nagels & snel en hygiënisch gezet. Fijn dat mijn nagelriemen hier wel overleven. 💕

Charissa - ongeveer een jaar geleden

Het was weer een fijn bezoek,bij Sabrine.
Mijn nagels weer mooi en wat is de topcoat prachtig!!

Blij mee.

Groetjes Daniëlle

Danielle - ongeveer een jaar geleden

Goede service en hele goede behandelingen die professioneel worden uitgevoerd!

Julia - ongeveer een jaar geleden