Ze is super goed, super lief en erg begripvol voor wat je zou willen! een aanrader? ja zeker ! 🩷
Danischa
-
meer dan 2 jaar geleden
Super blij mee!!
Jill
-
meer dan 2 jaar geleden
Onwijs blij met m’n nieuwe set nagels, ontzettend mooi gezet!
Sabine
-
meer dan 2 jaar geleden
Elke maand opnieuw de mooiste nagels. Zo blij met haar
Sennah
-
meer dan 2 jaar geleden
Ze is superlief een luistert naar jouw wensen, de afspraak was ook zo voorbij!
Fabienne
-
meer dan 2 jaar geleden
Super mooie nagels weer!!
Jill
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd super vriendelijk en gezellig en kan zeker heel goed nagels zetten,ga er altijd weer weg met een goed en blij gevoel. Toppertjee❤️
Silvana
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijn geholpen en prachtig resultaat
Inger
-
meer dan 2 jaar geleden
Mooie nagels weer. Bedankt!
Wilma
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd blij als ik hier vandaan kom. Word zo goed geholpen en ze is ontzettend lief!
Sennah
-
meer dan 2 jaar geleden