5.0
gebaseerd op 131 reviews

Ze is super goed, super lief en erg begripvol voor wat je zou willen! een aanrader? ja zeker ! 🩷

Danischa - meer dan 2 jaar geleden

Super blij mee!!

Jill - meer dan 2 jaar geleden

Onwijs blij met m’n nieuwe set nagels, ontzettend mooi gezet!

Sabine - meer dan 2 jaar geleden

Elke maand opnieuw de mooiste nagels. Zo blij met haar

Sennah - meer dan 2 jaar geleden

Ze is superlief een luistert naar jouw wensen, de afspraak was ook zo voorbij!

Fabienne - meer dan 2 jaar geleden

Super mooie nagels weer!!

Jill - meer dan 2 jaar geleden

Altijd super vriendelijk en gezellig en kan zeker heel goed nagels zetten,ga er altijd weer weg met een goed en blij gevoel. Toppertjee❤️

Silvana - meer dan 2 jaar geleden

Fijn geholpen en prachtig resultaat

Inger - meer dan 2 jaar geleden

Mooie nagels weer. Bedankt!

Wilma - meer dan 2 jaar geleden

Altijd blij als ik hier vandaan kom. Word zo goed geholpen en ze is ontzettend lief!

Sennah - meer dan 2 jaar geleden